Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

SweWrestling Forum Awards 2012 Whores of Wrestling
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Big Sexy

Registreringsdatum: 03 februari 2008

InläggPostat: 20 jul 2013 19:40    Rubrik: Svara med citat

Själva omröstningen dras väl alltid med samma problem - vissa människor (profiler) är alltid mer populära än andra? Justin Bieber/DiBiase tilltalar den stora massan - vilket är helt ok - men för oss med intelligens så suger detta. Men ALLAS åsikt oavsett vad man gillar är värdefull - tyvärr något som det här forumet inte fattade förrut... DiBiase - - jag är inte tillbaka heltid så ta det lugnt, Vobban - efter lite eftertanke så tror jag att du är det bästa adminsvalet vi har gjort på länge... DiBiase... ditt inlägg var ju "... Å så härligt egocentriskt att skapa en ny tråd bara för att proklamera att några månaders frånvaro är över. Big Sexy är sannerligen forumets svar på HHH (exkl. workrate och politiskt inflytande då). MEN... (och det är inte enbart för att jag är en "stjärtslickare" som du så sött uttryckte dig) så tycker jag om gimmickar och då du sannerligen är det så är du hjärtligt stjärtligt välkommen tillbaka.

Kan du inte köra ett utspel där du säger att en sopkvast är bättre än alla forumiter här på forumet". Men jag gjorde ju det och du nappade inte... Eller snarare - jag kan debattera bättre än de flesta (har inget att göra med om jag är bättre än dig eller tvärtom)... http://www.swewrestling.com/forums/viewtopic.php?t=4820

Jag har aldrig utgett mig för att vara bättre än någon annan. Om jag är forumets svar på HHH = Bingo! Men vem trodde att jag startade en tråd för mitt egos skull när jag TVÅ gånger har bett admins att ta bort mig från sidan? Jag bad om ursäkt/trots vissa saker... och du är fortfarande 14????? Ge dig - jag har inga ambitioner att bli forumets lilla älskning så den rollen är din...

P.S. Eftersom en av mina största "gnälligheter" när det gäller forumet har att göra med att folk inte läser vad man skriver... Så kan jag med lugn och ro skriva detta (eftersom ingen kommer att se detta)... Självklart tycker jag inte illa om karaktären/användaren DiBiase - jag bara håller inte med om vad han skriver. Och nej - jag tänker inte trolla/gå till personangrepp på någon - jag har vare sig tid/lust/eller ork att hålla på med sånt". D.S.

Så... tillbaka till verkligheten - DiBiase - fortfarande adminsambitioner? Eller som joner skrev:

Och den nya gimmick är att alltid inleda med stavfel???

Yes it is! Jag kommer nu att ta till mig allt vad internet innebär och länka till porr, stava illa samt hata alla...
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Sida 6 av 6

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet