Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

SweWrestling Forum Awards 2013 Extreme Fools
Gå till sida 1, 2  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
DiBiase
3 Time 3 Time 3 Time Tippning Champ!

Registreringsdatum: 05 augusti 2007

InläggPostat: 11 nov 2013 12:57    Rubrik: SweWrestling Forum Awards 2013 Extreme Fools Svara med citat

Vänner,

Då är det ÄNTLIGEN dags för att hissa (inte dissa) varandra, då vi kickar igång SWEWRESTLING FORUM AWARDS 2013 ”EXTREME FOOLS”. Och efter att gensvaret för nomineringsrundor var så överdånigt så fortsätter vi precis "the same procedure as last year".

Innan kategorierna radas upp här nedan så tänkte jag bara först ta upp viktig info om datum och liknande.

• Röstningen startar nu (11/11) och Deadline är 7/1, så ni har gått om tid på er om ni vill avvakta.

• Omröstningsperioden avser 1/1-31/13 (jaja joner, 31/12 ska det vara). Så ha det i åtanke om ni röstar redan nu kan vissa saker inte har hänt ännu (läs. observera att ”Bit för Bit”-Julkalender 2013” inte har påbörjats ännu).

• Det går utmärkt att eftereditera inlägg fram till deadlinen den 31/12.

• Det går bra att både posta här eller poströsta anonymt till mig genom PM.

• Man behöver INTE rösta på alla kategorier utan endast de man vill. Roligast är dock om alla röstar.

• Man får bara rösta på en sak per kategori så tänk på att vara specifik (så tex. ”nån av DiBiases botchar var de bästa” går inte.

• Diskussioner i tråden under omröstningens tid är tillåten och nog tom uppskattas, men försök hålla det på en dräglig nivå.

• OCH DET VIKTIGASTE… se det här som en kul grej och dra inte allt för stora växlar av vad folk röstar hit och dit. HISSA inte DISSA!

KATEGORIER

Årets Face
Den forumit som gjort det bästa allmänna intrycket såsom spridit glädje till övriga forumiter, stått upp för vad som är rätt och fel och fungerar som ett draw för forumet.

Årets Heel
Den forumit som bäst har betett sig "heeligt" under året såsom att inte missa tillfälle att ge gliringar och exploatera andras misstag och förkortakommanden, denna kategori ska gärna ses med glimten i ögat.

Årets Worker
Den forumit som uttrycker sig bäst och mest insiktsfullt i sina inlägg.

Årets Jobber
Den forumit som alltid försökt vara alla till lags och som hellre lägger sig än undviker konflikter.

Årets Tweener
Den forumit som i vissa lägen kan bete sig svinigt och som tex. en besserwisser medan i andra stunder vara en rättmätig man/kvinna.

Årets fejd
Den "fejd" på forumet som du tycker varit roligast att läsa och gett mest/bäst efterspel. Detta kan både vara korta men intensiva fejder men även långvariga program mellan 2 eller flera forumiter.

Årets Meltzer
Den forumit som länkar till flest nyheter och hjälper till att upplysa oss andra om wrestlingens värld. Kvalité på nyheterna och egenanalys samt scoop värderas högre en postande av dussinnyheter.

Årets Breaking the Fourth Wall
Den händelse, oavsett bra eller dålig, på forumet som engagerat mest under året.

Årets Gimmick
Den på forumet som tagit på sig en gimmick och gjort den bäst.

Årets "Wrestlemania X-Seven"
Den tråden som du helt enkelt tycker har varit bäst på forumet.

Årets "Heroes of Wrestling"
Den tråden som du helt enkelt tycker har varit sämst på forumet.

Årets Owen Hart
Den forumit som du saknar mest, detta kan både vara de som lämnat helt men även de som bara inte är lika aktiva som innan.

Årets Botch
Det inlägget som botchats hårdast av övriga forumiterna under året.

Årets bump
Den tråd som bumpas efter år av träda, men som visar åter vara aktuell och intressant, vilket leder till ny vital diskussion.

Årets SW-Roulette
Den tävling/lek som man tycker varit den bästa under året.

Årets Luchamask
Den avatar som man tycker bäst passar in på forumiten ifråga. Även om denne inte har avataren längre men användes under året så är den röstbar.

Årets Ryback (eller som skulle bli "Årets Bray Wyatt" får vi tyvörr skita i då det är för få inlägg av årets nya medlemmar, så sorry YlvaNe.

Trevlig Röstning!

EDIT öppningen är öppen till den 7/1 numera.

Senast ändrad av DiBiase den 27 dec 2013 10:46, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 11 nov 2013 22:22    Rubrik: Re: SweWrestling Forum Awards 2013 Extreme Fools Svara med citat

Tycker inte det har hänt så mycket på forumet i år så jag har svårt att hitta saker att rösta på men följande tycker jag förtjänar en röst:
Årets Worker: Sebbe, för sin Wrestlemania 10-recension.
Årets Meltzer: HonestHarvey, för scoopet att Sarah Bäckman signats av WWE.
Årets Wrestlemania X-Seven: Några blygsamma rader om Wrestlemania 10 i all sin enkelhet
Årets Heroes of Wrestling: Rykena är sanna - jag är tillbaka
Årets SW-Roulette: Tippningstråden WWE.

Och skulle du inte döpa om Årets Botch till Årets Sabu?
Bra namn på årets tävling förresten.
joner

Registreringsdatum: 09 januari 2011

InläggPostat: 16 dec 2013 16:39    Rubrik: Svara med citat

Oj vad det röstas. Får väl göra mitt för att få fart på det. Inte så mycket dock.

Årets Heel - DiBiase
För ständiga försök att fuska till sig poäng i WWE-tipset. Senast under Battleground

Årets Worker - Sebbe
Främst för sina recensioner, men även för andra goda tankar och åsikter om det mesta inom wrestling.

Årets Meltzer HonestHarvey
För scoopet att Sarah Bäckman signats av WWE

Årets Botch - DiBiase
"Omröstningsperioden avser 1/1-31/13". Vilken är den trettonde månaden?

Årets SW-Roulette - 30 om 13
Stefans nya tävling förtjänar en nominering. Bara att hoppas det blir en uppföljare nästa år.

Är det någon som gör något strålande, eller utomordentligt dumt, kommande dagar så kan det bli fler nomineringar. Kanske kopierar jag någon annan nominering också.

Senast ändrad av joner den 23 dec 2013 15:31, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
DiBiase

InläggPostat: 21 dec 2013 21:32    Rubrik: Svara med citat

Här kommer DiBiases röster!

Årets Face
Joner, när forumet är likt WWE utan The Rock (utan att rent ut säga att Big Sexy är vår motsvarighet) med fallande tittar… eeh, forumaktivitet så tycker jag Joner kliver upp som en "up and coming"-superstar som förtjänar en faceröst. Detta plus det totala ägander av Big Sexys Rykerna är sanna... -jag är tillbaka med kommentaren "Och den nya gimmick är att alltid inleda med stavfel???".

Årets Heel
Stefan, som förstör Bit för bit-Julkalendern 2013 med att hela tiden stjäla poäng (även om det här året mer är ni andra som ger poängen till stefan genom att vara så soppiga.

Årets Worker
Stefan, alltid väluttryckta och insiktsfulla inlägg, varje gång.

Årets Jobber
Vobban, är FÖR snäll (om man nu egentligen kan vara det).

Årets Tweener
The Insane, men det handlar nog mer om att bla. våra politiska åsikter står i bjärt kontrast mot varandras.

Årets fejd
Sebbes poängsättning gentemot vi andra typ, men annars har det tråkigt nog varit helt dött med fejder i år.

Årets Meltzer
HonestHarvey, för scoopet att Sarah Bäckman signats av WWE

Årets Breaking the Fourth Wall
DiBiase blir Undisputal tippningsmästare och vinner både WWE- och UFC-tippningen?

Årets Gimmick
Carnage… mer Carnage vill vi ha!

Diverse WWE-nyheter *spoilervarning* är den jag ser fram emot mest.

"Hatar "Läser ni Serieböcker?"-tråden då man alltid blir så glad när Diversetråden är upplyst (hoppas bla att Vobban har svarat på min gymfråga jag frågade om för en månad sen) men så blir man besviken när det hela tiden är den här tråden som är den aktiva.

Årets Owen Hart
Mr RAW

Årets Botch
Big Sexys "Rykena är sanna - jag är tillbaka…"

Årets bump
Kommer inte på någon Sad

Årets SW-Roulette
SW:s ”Bit för Bit”-Julkalender 2013

Årets Luchamask
Det är väl ofint att rösta på sin egen så då får det bli HonestHarveys, som är jävligt clean.
TheInsane

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 22 dec 2013 18:59    Rubrik: Svara med citat

DiBiase skrev:

Årets Tweener
The Insane, men det handlar nog mer om att bla. våra politiska åsikter står i bjärt kontrast mot varandras.

Tack! Fast vad jag vet har jag knappast uttryckt mina politiska åsikter här på forumet - mer pekat på vad jag anser hycklande hos andra. Men visst, vi står säkert på olika grund - det brukar vara så. Har ännu inte kommit över någon jag faktiskt känner som har samma politiska åsikter som jag själv. Så är det att ständigt vara ensamvargen eller mer filosof än politiker. Vägran att rätta in sig efter partiprogram eller fast ideologi Wink
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
joner

Registreringsdatum: 09 januari 2011

InläggPostat: 02 jan 2014 11:41    Rubrik: Svara med citat

Det var då ett gäng monstruöst slöa forumiter man röstar denna omröstning med. Kom igen och nominera!
Till överst på sidan
kosmoskatten

Registreringsdatum: 11 augusti 2006

InläggPostat: 02 jan 2014 17:03    Rubrik: Svara med citat

joner skrev:
Det var då ett gäng monstruöst slöa forumiter man röstar denna omröstning med. Kom igen och nominera!

Tack.

Face = Sebbe, fortfarande ett otroligt engagemang.

Worker = Stefan, alltid korrekt och trevlig med rätta glimten i ögat.

X-seven = wrestlingbilder del 2, även om den tappat med tiden

Heroes of wrestling = Vobban i BB-huset. Har inte läst skvallertråden på länge, men ett under att den fortfarande lever.

SW-Roulette = 30 om 13

luchamask = saknar fortarande crimson-Vince
Till överst på sidan
larssha

Registreringsdatum: 28 augusti 2010

InläggPostat: 02 jan 2014 20:41    Rubrik: Svara med citat

Årets Face
Stefan - Sällan man ser ett argt eller deprimerat inlägg från den gode Stefan!

Årets Tweener
DiBiase - Behövs ens en motivering? Wink

Årets Meltzer
TheVobb

Wrestlingbilder del 2 - Trots dess utdöende status, alltid lika kul att se udda bilder som har med wrestling att göra!

Fan-Dan-Go - Förstod aldrig varför pajasen förtjänade en egen tråd

Årets SW-Roulette
WWEs Tippningstråd- Klart jag måste visa lite Heel-karaktär och rösta på min egen tävling Wink
HonestHarvey
Site Admin

Registreringsdatum: 21 mars 2010

InläggPostat: 06 jan 2014 14:19    Rubrik: Svara med citat

Årets Face
Sebbe (WM10 recensionen var grym)

Årets Heel
Stefan (förstör julkalendern). Antagligen är Stefan släkt med Damiens Sandows bad santa

Årets Worker
Stefan - Alltid vettiga och läsvärda inlägg

Årets Meltzer
Skulle vilja nominera mig själv men det får väl bli Vobbster

"Sarah Bäckmans öden och äventyr i WWE"-tråden såklart!

Nä men RAW-tråden är alltid härlig

Ta bort matcherna från Raw och Smackdown?-tråden

Årets Owen Hart
Mr Raw

Årets Botch
Joner i Tävling: Vem blir WWE Champion efter 50 år? tack vare Stefan

Årets SW-Roulette
30 om 13

Årets Luchamask
Hu99lo99
"Face it, I am a bandit from the wild untamed future. A place once before and will be again. I am the ultimate female in the ring. I am the women who rules the squared circle, and I will wipe you all over the mat like a fine Picasso."
Till överst på sidan
DiBiase

InläggPostat: 07 jan 2014 09:27    Rubrik: Svara med citat

Vi förlänger deadlinen tills imorgon (onsdag den 8/1) och det känns som vi måste få in närmare 10 personer till som röstar för att få den legitim. Annars måste jag dessvärre stryka hela skiten och lägga ner den här fina traditionen tillsvidare Crying or Very sad .

Så ni som inte har rösta, snälla ta er de minuterna och lägg några röster.

DiBiase

InläggPostat: 08 jan 2014 09:37    Rubrik: Svara med citat

Sista dagen att rösta idag, kl. 23.59 slår La Boule i gongongen!!!
DiBiase

InläggPostat: 08 jan 2014 15:14    Rubrik: Svara med citat

Mindre än 9 timmar kvar!!!
DiBiase

InläggPostat: 08 jan 2014 17:48    Rubrik: Svara med citat

6 timmar kvar!!!
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 08 jan 2014 17:58    Rubrik: Svara med citat

Jag ska börja med att säga att med tanke på mitt otroligt dåliga minne har jag svårt att minnas vem som skrivit vad i forumet.

Årets Worker
Stefan. Även om vi inte alltid har samma åsikt tycker jag han tillför diskussionerna väldigt mycket eftersom han alltid har genomtänkta inlägg. (Sen hittar han alltid fel i mina recensioner så jag bävar varje gång jag ser att han skrivit ett inlägg direkt efter en av mina recensioner. Wink)

Årets Meltzer
Vobban, som alltid postar njeehwz.

Jag gillar tråden om vilka som lämnat WWE så jag säger den.

Den där serietidningstråden är lika intressant som kålsoppa på nyår.

Årets Owen Hart
Dobbermann har ofta roliga inlägg men han postar för sällan. Uppryckning, Patrik!

Årets SW-Roulette
Bit för bit.
DiBiase

InläggPostat: 08 jan 2014 21:29    Rubrik: Svara med citat

Bra där Sebbe, 2,5 timme kvar nu vänner.

Röööööösta!!!
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> SweWrestling.com Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida 1, 2  Nästa
Sida 1 av 2

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet