Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

The Class Of Future Endeavors 2017
Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt om WWE
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Apophis

Registreringsdatum: 09 oktober 2006

InläggPostat: 08 feb 2017 20:00    Rubrik: The Class Of Future Endeavors 2017 Svara med citat

Varsågoda!
The Class Of Future Endeavors 2017

Allmänt meddelande: Inga spekulationer i tråden tack. Det blir för rörigt. Det enda som ska postas är folk som försvunnit från WWE, inte de som "kanske ryker snart".

/Forum-vaktmästare Sebbe

Airbourne

Registreringsdatum: 18 juni 2009

InläggPostat: 11 feb 2017 15:25    Rubrik: Svara med citat

Citat:
Former WWE Tough Enough competitor Mada recently announced his departure from WWE developmental. It appears he left the company on good terms. He noted this weekend that he’s headed back to Los Angeles for a huge opportunity.

HonestHarvey
Site Admin

Registreringsdatum: 21 mars 2010

InläggPostat: 13 feb 2017 21:03    Rubrik: Svara med citat

Rosa Mendes har via instagram informerat sina följare om att hon lämnar WWE

www.instagram.com/p/BQdgnIMgXtX/
"Face it, I am a bandit from the wild untamed future. A place once before and will be again. I am the ultimate female in the ring. I am the women who rules the squared circle, and I will wipe you all over the mat like a fine Picasso."
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 01 mar 2017 23:00    Rubrik: Svara med citat

Jack Swagger är ute.
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 02 mar 2017 07:08    Rubrik: Svara med citat

https://www.youtube.com/watch?v=ipRQKzeAtLc

Jack Swagger berättar på Chael Sonnens podcast om varför han valde att få sitt kontrakt rivet hos WWE.... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
TheVobb

InläggPostat: 03 mar 2017 21:49    Rubrik: Svara med citat

Verkar som om Swagger inte har lämnat WWE riktigt än...

Citat:
WWE issued the following statement to us regarding Jack Swagger stating that he has been granted his release from WWE:

“Jack Swagger has not been granted a release from his WWE contract. When he is granted his release, Jack Swagger will remain under exclusive contract to WWE for 90 days and will be compensated accordingly during that period.”

Källa WrestlingNewsSource.com.... Cool

Till överst på sidan
HonestHarvey
Site Admin

InläggPostat: 13 mar 2017 19:58    Rubrik: Svara med citat

Nu är det officiellt

www.wwe.com/article/jack-swagger-released
"Face it, I am a bandit from the wild untamed future. A place once before and will be again. I am the ultimate female in the ring. I am the women who rules the squared circle, and I will wipe you all over the mat like a fine Picasso."
Till överst på sidan
Justin Time

Registreringsdatum: 02 september 2007

InläggPostat: 05 apr 2017 19:15    Rubrik: Svara med citat

Simon Gotch har lämnat WWE.

Citat:
WWE has come to terms on a mutually agreed upon release with Simon Gotch as of today, April 5, 2017. WWE wishes Gotch the best in all his future endeavors.

http://www.wwe.com/article/simon-gotch-released
Till överst på sidan
TheVobb

InläggPostat: 23 apr 2017 20:06    Rubrik: Svara med citat

Citat:
Tajiri, who returned to WWE earlier this year as part of 205 Live on the WWE Network, has announced his departure from WWE. He issued this statement on his Twitter account:

“It passed a few days, but it seems that it will not be announced easily, so from me … injured in the knee owed in January, indeed it is all right without any problems at all, but while the doctor of WWE also gives OK, it is “Risky” When. Well, anybody who is a wrestler’s body part who has been doing professional wrestling for many years is a matter of course.

As a company, considering my age of 46 years old, “I can not let the game go on at WWE.” I wonder if it will be OK after a while? I tried waiting while doing coach of NXT, but it is still bad by all means. With that kind of amulet, I will return to Japan.

Even though it was only 4 months, I could return to WWE again, no regrets. Just one year ago I tried to try again at the end and I realized that my last youth I went to America ended now. Thanks to HHH and Legal teacher for moving to realize the return. Good-bye, and thank you. WWE, America.”

Källa eWrestlingNews.com... Cool

Till överst på sidan
HonestHarvey
Site Admin

InläggPostat: 25 apr 2017 19:57    Rubrik: Svara med citat

Citat:
According to prowrestlingsheet.com, WWE has released NXT talent Chris Atkins. Atkins was singed back in 2015 after attending a WWE tryout. He had been mostly working NXT live events, and also wrestled at AXXESS. He appeared on NXT TV in January, losing to Eric Young…

http://411mania.com/wrestling/wwe-releases-nxts-chris-atkins/
Till överst på sidan
TheVobb

InläggPostat: 26 apr 2017 13:22    Rubrik: Svara med citat

Citat:
WWE has reportedly released Andrea DiMarco, Chris Atkins and Josh Bredl from their contracts, according to Casey Michaels from Squared Circle Sirens.

DiMarco worked as a backstage interviewer for NXT. Josh Bredl won Tough Enough back in 2015 and had been working as Bronson Matthews in NXT. He has been dealing with concussions issues recently and has not wrestled since August of last year.

Till överst på sidan
TheVobb

InläggPostat: 27 apr 2017 19:17    Rubrik: Svara med citat

Citat:
PWInsider is reporting that WWE have released NXT prospect Theophilus Agbi. Agbi was signed to work at WWE Performance Center last October. As noted, WWE also released NXT talent Chris Atkins and backstage interviewer Andrea Ocampo this week as well.

WWE shared the following information about him last October

At 6-foot-5 and 270 pounds, Agbi attended Amherst College where he wrestled and was named to the NCWA All-American team in 2013 and 2015. Agbi graduated from Amherst College with a Bachelor of Arts degree, majoring in French, as well as Law, Jurisprudence and Social Thought (LJST).

Till överst på sidan
Justin Time

InläggPostat: 08 jul 2017 00:01    Rubrik: Svara med citat

Austin Aries har enligt WWEs hemsida lämnat WWE...

Citat:
Austin Aries released

WWE has come to terms on the release of WWE Superstar Austin Aries. WWE wishes Aries the best in all of his future endeavors.

http://www.wwe.com/article/austin-aries-released?sf96303750=1

Dock lite misstänkt att de inte skriver ut hans riktiga namn.
Samt märklig tajming eftersom hans fruga (Thea Trinidad) precis har kritat på för WWE.
Till överst på sidan
Stefan

Registreringsdatum: 16 juni 2006

InläggPostat: 08 jul 2017 01:08    Rubrik: Svara med citat

Justin Time skrev:
Austin Aries har enligt WWEs hemsida lämnat WWE...

Citat:
Austin Aries released

WWE has come to terms on the release of WWE Superstar Austin Aries. WWE wishes Aries the best in all of his future endeavors.

http://www.wwe.com/article/austin-aries-released?sf96303750=1

Dock lite misstänkt att de inte skriver ut hans riktiga namn.
Samt märklig tajming eftersom hans fruga (Thea Trinidad) precis har kritat på för WWE.

Fast det gör de ju inte alltid, se exempelvis http://www.wwe.com/article/simon-gotch-released från april i år.

Aries är en stor favorit för mig så detta gör mig lite nedstämd. Å ena sidan fick han ju alla fall en liten run i WWE, och fick brottas på Wrestlemania, vilket inte alla får, så det är ju alltid något men jag kan inte låta bli att tänka på hur annorlunda det kunde blivit om han fått chansen några år tidigare, och han hade fått fler år på sig i WWE och hans kropp hade varit i bättre skick när han väl kom dit.
Justin Time

InläggPostat: 08 jul 2017 09:43    Rubrik: Svara med citat

Stefan skrev:
Fast det gör de ju inte alltid, se exempelvis http://www.wwe.com/article/simon-gotch-released från april i år.

Ja det är sant. Insåg det nu på morgonkvisten. Det var ju samma sak som med Jack Swagger i mars.

Stefan skrev:
Aries är en stor favorit för mig så detta gör mig lite nedstämd. Å ena sidan fick han ju alla fall en liten run i WWE, och fick brottas på Wrestlemania, vilket inte alla får, så det är ju alltid något men jag kan inte låta bli att tänka på hur annorlunda det kunde blivit om han fått chansen några år tidigare, och han hade fått fler år på sig i WWE och hans kropp hade varit i bättre skick när han väl kom dit.

Det hade kanske sett annorlunda ut om han inte blivit skadad två gånger förra året (första gången i samband med Dusty Rhodes Tag Team Classic i och andra gången allvarligare i en match mot Nakamura i oktober).

I den bästa av världar hade Austin Aries kommit till WWE 2010 efter sin andra run i ROH.

Tydligen så ska han inte varit så nöjd med att vara låst till 205 Live.

Citat:
...Furthermore, according to sources, the reason Aries asked for his release was because he wasn’t happy being pigeonholed as a cruiserweight and saw a lot more for himself than being a 205 Live wrestler.

http://www.pwtorch.com/site/2017/07/07/austin-aries-released-wwe-details-behind-released-whats-next/

Senast ändrad av Justin Time den 29 okt 2017 18:19, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt om WWE Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Sida 1 av 3

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet