Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

WWE till Sverige 2018! (Nytt datum: 2019)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Allmänt om WWE
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
HBKsweden

Registreringsdatum: 24 juni 2006

InläggPostat: 09 jul 2018 17:14    Rubrik: Sammankomst Svara med citat

Jag o grabben kommer bo på Quality Hotel Globe. Är gärna med på nån sammankomst för en öl innan showen Thumbs up
sebbe
Legitimerad wrestlingnörd [Site Admin]

Registreringsdatum: 14 juni 2006

InläggPostat: 09 aug 2018 14:44    Rubrik: Svara med citat

DATUMET ÄNDRAT TILL 11 MAJ, 2019!

Citat:
WWE LIVE PÅ HOVET FLYTTAS TILL VÅREN - MED NY LINE-UP!

Ett av höstens häftigaste evenemang för hela familjen är helt klart WWE Live - med wrestling och underhållning i världsklass.

Den stora showen som skulle ha ägt rum på Hovet i Stockholm onsdag 31 oktober måste tyvärr flyttas fram till våren.

Det nya datumet är lördag(!) 11 maj - på Hovet i Stockholm.

Köpta biljetter gäller även till det nya datumet – inget byte behöver göras.

Om man inte kan gå detta datum så går det bra att återlösa sina biljetter fram till 30 november via återförsäljaren AXS.

Den kompletta line-upen för WWE Live den 11 maj på Hovet blir detta stjärnspäckade startfält:
AJ Styles
Shinsuke Nakamura
Daniel Bryan
Samoa Joe
New Day
The Miz
The Usos
Luke Gallows
Karl Anderson
The Bludgeon Brothers
Rusev Day
Sheamus
Cesaro
Carmella
Becky Lynch
Charlotte Flair
Asuka
Naomi
The Iconics

Och många fler!

(Med reservation för ändringar)

Biljetter till det nya datumet finns ute nu via LiveNation.se!

TouchingEvil

Registreringsdatum: 15 december 2011

InläggPostat: 09 aug 2018 19:37    Rubrik: Svara med citat

Man är så jävla besviken, nu måste man vänta ett jävla halvår.
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 11 aug 2018 15:44    Rubrik: Svara med citat

Har fortfarande inte fått någon info från Live Nation om detta, tycker att det är under all kritik när man slängt ut rätt många tusenlappar. Tycker synd om alla personer som betalt hotell m.m. som nu måste kämpas med sånt.
Jävla WWE.... Thumb down ..... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Sunnanlid

Registreringsdatum: 13 mars 2011

InläggPostat: 13 aug 2018 22:00    Rubrik: Svara med citat

TheVobb skrev:
Har fortfarande inte fått någon info från Live Nation om detta, tycker att det är under all kritik när man slängt ut rätt många tusenlappar. Tycker synd om alla personer som betalt hotell m.m. som nu måste kämpas med sånt.

Håller helt med!

Såg att du också köpt VIP, Vobban. Vet du, eller någon, annan om detsamma gäller för dessa biljetter som för de köpta från AXS, dvs. att de kommer att gälla nästa år istället?
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
TheVobb

InläggPostat: 14 aug 2018 07:14    Rubrik: Svara med citat

Sunnanlid skrev:
TheVobb skrev:

Håller helt med!

Såg att du också köpt VIP, Vobban. Vet du, eller någon, annan om detsamma gäller för dessa biljetter som för de köpta från AXS, dvs. att de kommer att gälla nästa år istället?

Jag hoppas verkligen det annars finns det risk för kaos i insläppet i maj Mad
Men har iaf inte hört något fast än jag mailat till dem angående det.... Cool

Till överst på sidan
Sunnanlid

InläggPostat: 14 aug 2018 07:47    Rubrik: Svara med citat

TheVobb skrev:
Sunnanlid skrev:
TheVobb skrev:

Håller helt med!

<

Är det LiveNation du mailat? Jag hittade bara ett telefonnummer dit. Tänkte ringa och kolla efter att jag hört efter här. Jag mailade AXS men de kunde inte svara på det, samma med Stockholm Live.

Smart som jag var bokade jag hotell utan återbetalning i oktober också.
Till överst på sidan
TheVobb

InläggPostat: 14 aug 2018 08:03    Rubrik: Svara med citat

Sunnanlid skrev:
TheVobb skrev:
Sunnanlid skrev:
TheVobb skrev:

Håller helt med!

<

Är det LiveNation du mailat? Jag hittade bara ett telefonnummer dit. Tänkte ringa och kolla efter att jag hört efter här. Jag mailade AXS men de kunde inte svara på det, samma med Stockholm Live.

Ajdå, man kan ju tycka att man ska bli kompenserad när det kommer till såna saker....
Har försökt få tag på en mailadress till dom som har hand om sidan där jag beställde min VIP-biljett men hittar ingenting.
Väntar fortfarande på mailet från AXS/Live Nation att showen är flyttad till maj, verkar som alla andra än mig har fått ett sånt Neutral
Skulle inte bli förvånad om VIP-biljetten inte gäller och man får stå där utanför Hovet i maj Angry ..... Cool

Till överst på sidan
Sunnanlid

InläggPostat: 14 aug 2018 16:21    Rubrik: Svara med citat

TheVobb skrev:
Sunnanlid skrev:
TheVobb skrev:
Sunnanlid skrev:
TheVobb skrev:

Håller helt med!

<

Ajdå, man kan ju tycka att man ska bli kompenserad när det kommer till såna saker....
Har försökt få tag på en mailadress till dom som har hand om sidan där jag beställde min VIP-biljett men hittar ingenting.
Väntar fortfarande på mailet från AXS/Live Nation att showen är flyttad till maj, verkar som alla andra än mig har fått ett sånt Neutral
Skulle inte bli förvånad om VIP-biljetten inte gäller och man får stå där utanför Hovet i maj Angry ..... Cool

Jag fick ett mail från Stockholm Live angående framflyttningen och jag fick för mig att de och Live Nation var samma organisation, tror nu dock inte att det är så. Stockholm Live tillhandahåller nog bara arenan medan Live Nation arrangerar. Dock har jag nu fått svar från Stockholm Live angående biljetter:

"Biljetter köpta genom AXS och Live Nation är giltiga till det nya datumet."

Jag vet inte riktigt hur man ska tolka detta. Länken till VIP-biljetterna finns ju (bara?) på Live Nations hemsida, men det är väl officiellt WWE som står som biljettförsäljare för just dem, så det verkar lite godtyckligt. Jag är också rädd för att man ska stå där i maj och ha slängt ut drygt 5000 på att få äran att bli lurad av WWE.
Till överst på sidan
TheVobb

InläggPostat: 14 aug 2018 17:18    Rubrik: Svara med citat

Sunnanlid skrev:

Jag fick ett mail från Stockholm Live angående framflyttningen och jag fick för mig att de och Live Nation var samma organisation, tror nu dock inte att det är så. Stockholm Live tillhandahåller nog bara arenan medan Live Nation arrangerar. Dock har jag nu fått svar från Stockholm Live angående biljetter:

"Biljetter köpta genom AXS och Live Nation är giltiga till det nya datumet."

Jag vet inte riktigt hur man ska tolka detta. Länken till VIP-biljetterna finns ju (bara?) på Live Nations hemsida, men det är väl officiellt WWE som står som biljettförsäljare för just dem, så det verkar lite godtyckligt. Jag är också rädd för att man ska stå där i maj och ha slängt ut drygt 5000 på att få äran att bli lurad av WWE.

Jag är inte en våldsam person men blir man nekad i kassan där i maj så finns det risk att jag exploderar Cursing
Har försökt att hitta någon slags mail eller annat för att kontakta sidan där ifrån jag köpte min biljett men till ingen lycka.
Hoppas verkligen att man kan få något svar på biljett-frågan, och snart.... Cool

Till överst på sidan
Sunnanlid

InläggPostat: 14 aug 2018 18:31    Rubrik: Svara med citat

TheVobb skrev:

Har försökt att hitta någon slags mail eller annat för att kontakta sidan där ifrån jag köpte min biljett men till ingen lycka. :

Samma här, jag tror det är för att vi de facto köpt de biljetterna direkt från WWE, och att försöka föra en dialog med dem angående det lär vara lika givande som att göra det med en vägg. Vi får bara hoppas att vi kommer in och om inte så är vi iallafall två om det. Very Happy
Till överst på sidan
TheVobb

InläggPostat: 15 aug 2018 08:40    Rubrik: Svara med citat

Idag fick jag mail från Stockholm Live att WWE showen som skulle varit nu i oktober har flyttats till maj, nästan en vecka efter att dom gått ut med det i ett inlägg på Facebook.
Tycker att det är under all kritik att det ska ta nästan en vecka för detta mail att dyka upp Cursing

Sedan måste jag även påpeka att jag tycker att det är trist att dom har bytt från Raw till Smackdown, jag såg fram emot att få se några nya samt bua ut Roman Razz
Man får väl hoppas att det hinner bli en Superstar Shake-up innan dom kommer hit..... Cool

Till överst på sidan
HonestHarvey
Site Admin

Registreringsdatum: 21 mars 2010

InläggPostat: 15 aug 2018 18:34    Rubrik: Svara med citat

TheVobb skrev:
Idag fick jag mail från Stockholm Live att WWE showen som skulle varit nu i oktober har flyttats till maj, nästan en vecka efter att dom gått ut med det i ett inlägg på Facebook.
Tycker att det är under all kritik att det ska ta nästan en vecka för detta mail att dyka upp Cursing

Sedan måste jag även påpeka att jag tycker att det är trist att dom har bytt från Raw till Smackdown, jag såg fram emot att få se några nya samt bua ut Roman Razz
Man får väl hoppas att det hinner bli en Superstar Shake-up innan dom kommer hit..... Cool

Lär väl förmodligen hinnas med två drafts/shake ups innan dess. Såvida inte WWE skippar rostersplitten som det spekulerats om.

Bua åt Roman? Stå över sånt trams. Det går inte att betala 5300 till WWE och sedan tro att en ska vara allan ballan och protestera. Vill en protestera så köp ingen biljett. Varför ska WWE bry sig om din åsikt om du ändå ger dem dina stålar
"Face it, I am a bandit from the wild untamed future. A place once before and will be again. I am the ultimate female in the ring. I am the women who rules the squared circle, and I will wipe you all over the mat like a fine Picasso."
Till överst på sidan
TheVobb

InläggPostat: 15 aug 2018 19:59    Rubrik: Svara med citat

HonestHarvey skrev:

Bua åt Roman? Stå över sånt trams. Det går inte att betala 5300 till WWE och sedan tro att en ska vara allan ballan och protestera. Vill en protestera så köp ingen biljett. Varför ska WWE bry sig om din åsikt om du ändå ger dem dina stålar

Allan ballan? Ännu en som tror sig vara en komiker. ... Cool

Till överst på sidan
HonestHarvey
Site Admin

Registreringsdatum: 21 mars 2010

InläggPostat: 17 aug 2018 17:56    Rubrik: Svara med citat

TheVobb skrev:
HonestHarvey skrev:

Allan ballan? Ännu en som tror sig vara en komiker. ... Cool

"Face it, I am a bandit from the wild untamed future. A place once before and will be again. I am the ultimate female in the ring. I am the women who rules the squared circle, and I will wipe you all over the mat like a fine Picasso."
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Allmänt om WWE Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Sida 4 av 6

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet