Forumindex SweWrestling.com
Sveriges Största Wrestlingforum!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

WWE till Sverige 2018! (Nytt datum: 2019)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Allmänt om WWE
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
TheVobb
Men hallå, jag är B-kändis för fan!

Registreringsdatum: 17 juni 2006

InläggPostat: 07 maj 2019 18:43    Rubrik: Svara med citat

Live Nation har gått ut med matchkortet för lördagens show. Någon ni saknar eller känner ni er nöjda?
Är inte besviken men känner att dom kunde ha haft lite bättre fantasi.... Cool

Instagram:thevobb
Youtube: thevobb
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
TheVobb

InläggPostat: 07 maj 2019 19:45    Rubrik: Svara med citat

Ni som har köpt VIP-biljetter, har ni fått någon info om tider m.m. ?
Fick ett mail färra helgen att man skulle få ett info-mail 5 dagar innan showen men har inte fått det än.
Någon av er som fått något?...... Cool

Till överst på sidan
TouchingEvil

Registreringsdatum: 15 december 2011

InläggPostat: 10 maj 2019 08:40    Rubrik: Svara med citat

Någon som vet vart wwe slaggade förra året de var här, var det Sheraton ?
MrBrownstone

Registreringsdatum: 27 september 2017

InläggPostat: 11 maj 2019 14:27    Rubrik: Svara med citat

Tyckte nyss ja såg Charles Robinson glida förbi mc Donalds vid globen
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
cat scratch fever

Registreringsdatum: 07 september 2009

InläggPostat: 12 maj 2019 18:51    Rubrik: Svara med citat

Nån som var där? Jag var där, hade ingen parkettbiljett men längst fram på läktaren blev det. Såg vobbans namn dyka upp på titantronen i pausen också Wink
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
werd

Registreringsdatum: 23 november 2008

InläggPostat: 12 maj 2019 19:25    Rubrik: Svara med citat

Av nån anledning kändes detta sämre än förra gången.
Nu förstår jag vad en houseshow är men många av brottarna körde en väldigt mjuk stil. Såg inte bra ut många gånger.
Sista matchen var helt okej, KO och Sami bjuder till mycket!
Tre team taggen var rolig. Dom verkade le riktigt mycket åt varandra och var inte så seriösa med kayfaben och det gillas!

Men sen fanns det mycket dravel...
Och inte fullsatt.
Kan detta vara en konsekvens av den mycket fattiga annonseringen efter att dom ställde in?

Trent var ju givetvis bundis med varenda brottare! Very Happy
GermanSuplex

Registreringsdatum: 29 september 2011

InläggPostat: 12 maj 2019 19:26    Rubrik: Svara med citat

Jag var där. Tyckte förra showen var bättre.
Till överst på sidan
MrBrownstone

Registreringsdatum: 27 september 2017

InläggPostat: 12 maj 2019 20:54    Rubrik: Svara med citat

Första liveshowen för mig å grabben. Vi tyckte det var jättebra. Synd att det inte var mer publik, men annonseringen var ju obefintlig. Brottarna verkade ha kul å spexa med varann å sånt gillas ju. Hade ja sett matcherna på tv hade jag nog somnat men live var det ju ngt helt annat. Sen hade vi turen å bo på samma hotell som dom så det blev en hel del bilder, å Charles Robinson lovade å komma tillbaka nästa år Smile
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
HatTrick

Registreringsdatum: 08 december 2016

InläggPostat: 13 maj 2019 12:49    Rubrik: Svara med citat

Håller med om att det inte var riktigt lika bra som förra gången och vissa matcher var de involverade väldigt osynkade med varandra.
Hörde dessutom flera callouts från Charlotte till Naomi...
Trist också med lite väl nitiska säkerhetsvakter vid ringen samt att de hade satt första raden längre från staketet den här gången...

Men kul att det var riktigt bra drag på publiken trots att det var mindre än förra gången! Smile

Lite roligt att de i alla lägen inte var så seriösa me kayfabe som Werd skrev.

Stor thumbs up för Erich Rowans Hammerfall-tisha!! Very Happy

Och vi fick se TABLES!!!! Very Happy
De bilder jag lyckades få till (svor som en borstbindare för mig själv över pissig autofokus) kan ni se här: https://flic.kr/s/aHsmBc67ST
Till överst på sidan
TheVobb

InläggPostat: 13 maj 2019 17:28    Rubrik: Svara med citat

Även om showen inte höll samma klass som förra gången så är jag riktigt nöjd.
Med tanke på att vi inte ens har en kanal som visar WWE längre så har vi tur att dom kommer hit.
Visst, jag skulle ljuga om jag sa att jag var helt nöjd med de wrestlers som kom när man vet att Smackdown har ett flertal större namn som inte kom.
Men men, nästa gång kanske?

Meet & Greet var mycket sämre än senast thumbdown:
Dom vi fick träffa var Nakamura och Rowan.
Nakamura kändes inte alls som han ville vara där och svarade lite halvsurt på våra frågor.
Rowan var bra mycket trevligare och verkar vara lite som Harper, lättsam och reko.
Nä jag vet inte om jag kommer kosta på något liknande igen, kändes lite som dom inte lagt stor kraft på M&G i år.

Satt riktigt bra, fattar inte riktigt varför dom satte staketet en meter ifrån stolarna, och man var tvungen att sitta ner under matcherna.
Sedan hade vår sida en grinig staketvakt som var på mig om att jag inte fick filma vilket jag inte heller gjorde.
Han gav mig "onda" blickar under större delen av showen, ville inte bli utkastad så jag höll mig lugn.

Jag tycker att dammatcherna var dom sämre på galan, även om Charlottes agerande var skön.

Rusev är helt jäkla underbar! Love Jag garvade hårt åt mycket av det han gjorde i och utanför ringen. Vilken stjärna han är.
Den matchen och main eventet var riktigt bra och vart positivt överraskad att dom vågade köra en No DQ-match. Vi fick både stolar och ett bord, me like very much Thumbs up

Det var även kul att få se Lars Sullivan, även om jag hade det på känn efter att ha läst att han dök upp i Finland.

Gillar starkt hur bra dom är mot sina fans, sånt gör att dom växer stort i mina ögon. Det var ett litet barn i någon slags rullstol på min sida som fick mycket kärlek från många av brottarna, jag hade nog världens största leende när jag såg hur dom tog sig tid med honom under och efter matcherna. STORT plus i mina ögon! Thumbs up

I det stora hela är jag nöjd, även om jag tycker att M&G var riktigt dålig.
Publiken var bra nästan hela galan och nästan alla brottare kändes taggade.
Jag hoppas verkligen att dom kommer tillbaka men det var riktigt mycket tomma stolar i arenan.
Jag hoppas att vi som var där gjorde så pass stort avtryck att dom känner att det är värt att komma tillbaka igen nästa år.
Samt att dom inte snålar på brottare nästa gång Razz
Jag ger showen 3.5 Vobb av 5 möjliga .... Cool

Till överst på sidan
Joakim A

Registreringsdatum: 20 juni 2006

InläggPostat: 13 maj 2019 18:09    Rubrik: Svara med citat

Angående vad för hotell de slaggade på så var det Quality Globe Hotel. I och med att det är det hotell som ligger närmst så är det ju mycket sannolikt att de bor där nästa gång de kommer till Hovet.

Angående showen. Väldigt kortfattat nu, så tyckte jag att det var aningen större namn nu än förra gången. Ska väl understrykas att jag såg showen i Köpenhamn i förrfjor, men som hade exakt samma matchlista. Vad det gäller klassen på brottning och underhållning så har jag svårt för att jämföra. Det kändes snöpligt att det var två matcher som inte riktig blev av. (Xavier Woods vs. Sami Zayn och Samoa Joe vs. Sami Zayn) De blev ju matcher av dessa i alla fall senare. I fallet Sami Zayn vs. Xavier Woods som ju blev till Xavier Woods & Kofi Kingston vs. Sami Zayn & Kevin Owens kan jag tyckas att det kändes meningsfullt, men i Matt Hardy mot Samoa Joe fattar jag inte varför de gjorde det. Dessutom två matcher på ett gala som inte blir riktiga matcher är för mycket.

Publiken var trots att den var ganska liten rätt energisk och högljudd.

Det bästa med den här gången var nog att få se dem på hotellet. Nog mycket för att jag aldrig har gjort det innan, och jag har ju läst så mycket om hur andra har gjort det. De flesta passerade bara förbi och jag filmade mest bara hur de andra tog selfies med de brottare som stannade, men det kändes ändå stort.
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Allmänt om WWE Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Sida 6 av 6

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet